MÜŞTERİ DENEYİMİ

Analiz saat ve tarih aralığı seçimi yapılır.
Hedef kitlenin özellikleri seçilir.
Hedef kitlenin nerelerde yoğunlaştığı görülüp detaylı analiz alınır.
Sektördeki rakipler seçilip müşteri profilleri karşılaştırılır.

PAZARLAMA

  1. Noktasal Takip (POI noktası çevresi yoğunluğu)

    Turkcell’in sahip olduğu 1,7 milyonluk özel ilgi alanı noktaları çevresindeki yoğunluğu öğrenebilirsiniz.
  2. Sektörel Analiz

    AVM, Otel/Tatil Köyü, Hastane sektörlerine özel olarak rakip karşılaştırmalı analiz alabilirsiniz. Analiz içerisinde müşterilerin yaşadıkları ilçe bilgisi, demografik kırılımlar (gelir, yaş grupları, cinsiyet, medeni durum), meslek bilgisi, turist dağılımı ve kullanılan cihaz bilgileri interaktif şekilde karşılaştırılabilir.
  3. Lokasyondaki Abonelere Anlık Ulaşım

    Yoğun olduğunu gördüğünüz lokasyona anlık SMS gönderimiyle hedef kitlenizle doğru zaman ve doğru yerde iletişime geçebilirsiniz.

KULLANIM ALANLARI

Banka
Perakende
Otomotiv
AVM
Turizm
Sağlık